2011. november 5., szombat

Ügyfélszolgálat 2.

T-Rex. Tovább is van, mondjam még? Pár hete jártam úgy, hogy megérkezve külföldre a szokásos sms áradaton kívül még egy sms-t kaptam: ha szeretnék 3G-n adatforgalmazni, akkor fizessek elő a megfelelő csomagra a T-Rex weblapon. Persze, hogy nem volt wifi, a 3G- meg ugye nem megy ... hogy? A szálloda wifije megoldotta...
Elkerülendő a fenti kalamajkát a jövő héten, besétáltam a lokális kirendeltségbe.
- Előfizetésemhez jár-e külföldön 3G-s adatforgalom használata?
- Benne van a csomagjában.
- Akkor miért jártam a fent leírt módon?
- Mert az előfizetésében nincs benne a külföldi 3G-s adatforgalom használata.
- Szerintem szükség lesz a Panaszkönyvre.
- Ha maga így áll hozzá...
[első menet vége, gong]

- Miért nem tudom SMS-ből aktiválni a 3G-s adatforgalom külföldön csomagot?
- Tudja.
- Akkor ezt miért nem írják bele abba a sms-be?
- Nem tudom.
- Ok, akkor mi a kód?
Öt perc keresés, halk szentségelés és megvan.
[második menet vége, gong]

- Sajnos csak iPad lesz nálam, arról hogy küldök sms-t?
- Arról nem lehet.
- Tudom, ezért érdekelne, hogy hogy tudom majd a csomagot életre-kelteni?
- Telefonáljon!
- iPadről?
- Arról nem lehet.
- Tudom előre aktiválni adott időponttól?
- Azt nem. De a telefonjáról más számra is felélesztheti a csomagot. (iPhone-ról az iPad előfizetői számára)
- De nincs nálam telefon.
- Akkor nem lehet.
- Panaszkönyv?
[harmadik menet vége, gong]

Hasznos
1430-ra kell az sms-t küldeni
+SURFS ez 10MB/nap, 690Ft/nap
+SURFM ez 50MB/nap 1990Ft/nap
+SURFL ez 250MB/hét 10590Ft/hét
másnak:
+SURFx jelszó telefonszám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése