2013. január 23., szerda

Fotók - iPad alkalmazásom (XII.)

Két fontos megjegyzés, a Fotók nem az egyik kedvenc alkalmazásom, mert letörölhetetlenül rajta ül az iPaden, csak a sorozatszámozás kedvéért így tettem. Másrészt, az én iPadem angolul beszél, mert a) sznob vagyok b) aromira megszoktam (ez az igazság). Amúgy, ha nem lenne Fotók, akkor hiányozna.
Másik kérdés, hogy a képkészítés (Kamera, előre telepítve, törölhetetlen), kép-szervezés, megosztás (Fotók, szintén előre telepítve, törölhetetlen) és az alapvető képretusálás (iPhoto, 4,49€) miért három különálló alkalmazás és nem egy, de ennek a kérdésnek megbeszélése elvinne a mai témától.
A Fotókat bemutató Eszteres videó fent a YouTube-on és itt lent belinkelve. A hozzá tartozó történet viszont valóban megtörtént, próbáltam visszakeresni az eredeti bejegyzést a neten, de nem sikerült.
APR bolt az egyik Plázában. Vásárló magabiztosan be.
- iPadet vásárolnék!
- Jó napot! És milyet? Feketét? Fehéret? Csak wifi-st? 32-est? 64-est?
- Nekem álló kell, mert álló képeket fotózok és azokat nézem majd vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése