2013. október 7., hétfő

iOS7 kérdés: hol keressem a keresést?

Ahogy egyre többen telepitik az iOS7-et, úgy szaporodnak az iOS7 kérdések. Az egyik típuskérdés: hová lett a keresés? Személy szerint nem tartottam sokra az iOS keresőjét, mert csupán néhány Apple-ös alkalmazásban keresett csak, ott pedig még én is tudtam, hogy mi hol van. Ami érdekes lett volna - például Dropboxban letöltött PDF -, ott nem keresett az iOS Spotlight. De nem kell ilyen messzire menni, a Keynote-ig sem látott el a kereső.
Az alapkérdésre a válasz: elég a képernyőn lefelé "legyinteni", s megjelenik a kereső. Vigyázzunk, ne a kijelző legtetején "legyíntsünk", ott téve ezt a Notification Center, Értesítési Központ, bukkan fel.
By the way, ettöl a hivatalos "legyintéstől" fázom, legyinteni valamire nem egy vagy pár ujjal szoktunk, a legyintés szó csengése sem pozitív nekem. Persze az első fordítási kísérlet abban a pillanatban múlt ki, amikor elhangzott. Az ujjal bökést, húzást az első nem hivatalos fordító "ujjazás"-nak nevezte.
Nem röhög! -szólt az olvasóra a Gonosz Almalap.

1 megjegyzés:

Orgati írta...

Azért én emlékszem, hogy valaki egy bizonyos podcast-ban módszeresen "jútyúb" és "ájtyúnsz" néven emlegette a videómegosztót és a médiakezelőt. Az se volt jobb hallgatni, mint a legyintést olvasni.

Megjegyzés küldése