2014. január 27., hétfő

Macem is van, iPadem is van, melyiket mire használom? (frissítve)

Persze én szúrtam el. Ahelyett, hogy kitettem volna a kérdőívet, eldugva volt csak megtalálható, így érthető, hogy sokan akkor töltötték ki, amikor az addigi kitöltőkre hivatkozva mutattam az eredményeket. Ezért most ismétlek, mert a tudás kedves mamája.


A több válasz egyetlen esetben módosította az arányokat, a többi kérdésnél csak erősítette vagy árnyalta a válaszokat. A változás a legújabb Mac korára vonatkozó kérdésnél történt.

Még egy fontos infó, amit nem írtam le, az ötödik grafikonon csak azok válaszai láthatók, akiknek van Macjük és iPadjük is.

Végül egyrészt köszönet a válaszadóknak (nem is írom, hogy ezzel kellett volna kezdenem, mert ez a bejegyzés lassan csak a hibáimról szól), másrészt a számok értékelését mindenki végezze el kedve szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése