2017. november 13., hétfő

Fotókból naptár

Készítsünk az év fotóiból naptárt! – javasoljuk és máris mutatjuk a módját. A naptárt a Maces Fotók alkalmazásban készítjük el, a képeket is ebben az alkalmazásban tároljuk. Ha nem, itt az ideje a bedigitalizálásnak! A naptár elkészíthető "amerikai nyugdíjas" stílusban, azaz mindent a Macre bízva és elkészíthető aprólékos, gondos munkával is – ez akár órákat is jelenthet. De van-e szebb ajándék, mint az idő, amit naptár formában adunk át? (Ezért a mondatért én kérek elnézést.) Íme a módja két percben elbeszélve:



Ha nem vagy járatos a Maces Fotók alkalmazásban, akkor három lehetőséget is kínálunk:
  1. A YouTube-ra feltöltött Fotók videó-sorozatunkat nézed végig.
  2. A Webuni-ra feltöltött Fotók videó-sorozatunkat nézed végig. Ide regisztrálni kell, de a megtekintés ingyenes.
  3. Jelentkezel személyes Fotók képzésre, mi várunk!

4 megjegyzés:

sebszab írta...

Tök jó a videósorozat, nem is tudtam róla.
Egy megjegyzés: a Memories számomra rejtély, miért működik másképp iPhone-on és Macen. Előbbin van néhány hasznos konfiguráció és el lehet menteni a videót, utóbbin jó template-ek vannak és nincs mentés. Nem lehetne vhogy a kettő unióját megkapni?:)

Ferenczy Gábor írta...

Köszi!
De. Írtam is Jobsnak :P ... sok minden vágyam lenne nekem is a Fotókkal kapcsolatban.

sebszab írta...

Néha nem értem, hogy kitalálnak nagyon jó dolgokat, de meghagynak olyan dühítő apróságokat, amik sztem a legtöbb ember számára nyilvánvaló hiányosságok. A Photosban pl nem találtam olyat, hogy a slideshow-ban véletlenszerűen váltogatja a képeket. Manuálisan úgy kavarom őket, ahogy akarom, de miért nem megy ez automatikusan?

Ferenczy Gábor írta...

ninguém podem dizer-me
ninguém sabe

Megjegyzés küldése