2017. november 24., péntek

Megszabadulnék az appon belüli előfizetéstől

Egyáltalán nem meglepő módon könnyebb bármire előfizetni, mint az előfizetést lemondani. Nincs ez másképp az iOS app-on belüli előfizetéssel sem. Egyik kedvenc szájtom a Flightradar. Hülye fejjel frissítettem az iPaden az appját, azaz kidobtam a régi ingyenest, az új meg tizedannyit sem tud, csak ha előfizetek. Mivel kedvencem, elő is fizettem egy évre tizenkét sör áráért, tehát az összeg messze nem fájt. Viszont azok a beállítások, amelyek az ingyenesben nekem roppantul tetszettek, itt, meg a netes verzióban, mert az előfizetés arra is kiterjedt dicséretes módon, sokkal barátságtalanabbul voltak megvalósítva. Piszlicsáré apróságok, amelyek nekem fontosak. Ezért úgy döntöttem, hogy előfizetés storno, jövőre ne vonjon le újabb évi díjat az app. Igen, de hol kell az előfizetést lemondani?



Jó, a fenti videó megtekintése után már nem feladat, de míg ráleltem. Első körben a MacBook Airen próbáltam, a böngészőben. A Fligthradar símán elküldött az iTunes Store-ba, hogy intézzem el ott. Igen ám, csak az Apple kivette az app menedzsmentet (is) az iTunes Store-ból. Zárójelben: egyik oldalról ez jó, mert az app menedzselés is jókora púp volt az iTunes alapfunkcióján, másik irányból viszont sokkal egyszerűbb volt az összes app-ot frissíteni – lefutott a háttérbe tett iTunesban pár tíz perc alatt –, majd az iPadet vagy az iPhone-t csatlakoztatva USB sebességgel (percek) frissítettem.
Oks, akkor nincs az iTunes Store-ban, de akkor hol van. Persze az iOS appok is az iTunes Store-ba irányítottak, de ezt a beugratást már ismertem. És természetesen a Google a legjobb barátunk – oks, nem a legjobb, de a legokosabb. Mivel én így jártam (nem poklot és nem Canossát – nem Casanovát, ahogy egykori gimis osztálytársam töri órán nem hibátlan tudásáról adott és kapott számot: konkrétan egyes számot, első személyben), ezért az alig egy perces videó a megoldásról. [Igen, lehetne a Zsenidea rész, főleg az elején, rövidebb.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése