2018. április 9., hétfő

Doksi szkennelés iOS Jegyzetekkel

Ha frissítettél a legújabb iOS-re, akkor a telefonod kézi szkennerként is használható. Nem, nem csak úgy, hogy bármit le tudsz fényképezni, bár a felbontás miatt ez a legtöbb esetben igaz, hanem úgy, hogy a fotózott papír téglalap alakú marad. Aki még mindig ellenáll a frissítésnek, az kattintson: Régi fényképek bedigitalizálása – iOS app!

Indítsuk el a Jegyzetek (Notes) alkalmazást! Írjunk pár szót arról, hogy mit fogunk beszkennelni, e pár szó alapján fogjuk majd később megtalálni a jegyzetet. Sajnos a karakter-felismerés még nem megy, így a szkennelt doksi szövege nem kereshető.

A begépelt szöveg alatti ikonsoron a plusz jelent megtappintva megjelenő menü első opciója a dokumentum szkennelés. Válasszuk ki!

A telefonnal minél jobban közelítésünk rá a beszkennelendő doksira! Igyekezzünk a telefont megfelelő szögben tartani!

Miért ezt szkenneltem? Először is, én még nem frissítettem, ezért besétáltam az utamba eső első APR-be. Másodszor semmi beszkennelendő papír sem volt nálam, így abból kellett gazdálkodnom, amit találtam. Ennyit arról, miért ezt szkenneltem.

A papír aránylag vastag műanyag lappal van fedve, ezen az világítás remekül tükröződik, nem sikerült kitrükköznöm.

Pár másodperc mozdulatlanság után a kijelzőn körberajzolja az iPhone a beszkennelendő doksit - felismerte annak széleit. A szkennelés automatikusan megtörténik. Ha rosszul ismerte fel az iPhone, akkor mozgassuk a készüléket, hogy elkészüljön a következő szkennelés! A rosszat majd később kidobjuk.

És ez a végeredmény. A megvilágítás okozta hibáktól eltekintve panaszra nincs ok.
A minap Hivatalban jártam, ahol egy aláírt papírból csak okmánybélyegért adtak volna másolatot. iPhone elő, katt. Elsőre hörgés volt (sírhatsz, de ez már fent a felhőben), másodikra kérdés, hogy hogy csináltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése